AGLAIA - Markéta Kočková

teplakacka
Malování a tvořivá činnost je můj velký koníček již od útlého dětství. Vždycky jsem toužila malovat věci a lidi podle toho jak je cítím, ne jak vypadají.


Malování voskem je pro mě velice silný a účinný zážitek. Jen vědomí toho, že je to jedna z nejstarších technik na Zemi, mě velice naplňuje. Účel mých obrazů je otevřít cestu pro světelnou a léčivou energii přes mojí Duši a přenést jí skrze ruce na prostor, s kterým pracuji. Maluji obrazy intuitivně, ale také i na požádání dle Vašich potřeb. Snažím se otevřít a přijmout energii určenou přímo pro Vás. Obrazy vyzařují léčebnou sílu, která umocní rozvoj Vašeho vnitřního království. Každá bytost je uvnitř krásná a má právo zářit otevřeně kdekoli se objeví. Při práci  jsem otevřená a spojená s informačním polem a předám vše,co je v danný okamžik potřebné. Jméno AGLAIA jsem si vypůjčila z řecké mytologie. Záměr je využít archetypálního vzorce jedné z Božích dcer, vcítit se do něj a použít ho pro prospěch každého z Nás. AGLAIA byla nositelkou Světla a Krásy. Tato ENERGIE teď proudí přes mé OBRAZY domů až k Vám. S hlubokou Pokorou a Láskou Vaše AGLAIA.





Obraz od AGLAIA věnováný FAF.

 



0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib