Iva Hrušková

teplakacka




Jsem vystudovaná sociální pracovnice, ale v oboru se nepohybuji. Ze školy mi ovšem zůstal zájem o malování, kreslení, tvoření, fotografování, čtení a háčkování. Nejraději maluji na zemi, kde se u toho můžu různě válet a poslouchat muziku :) Díky tomu, že jsem šla na vysokou do Prahy, jsem se dostala ke kursům kreslení, které mi pomohly do začátků. Můj nejoblíbenější prostředek na vyjádření je akvarel a fotoaparát.
Momentálně se orientuji na indiánskou tématiku a můj sen je letět za indiánskými spoluobyvateli do Peru. Dále se nebráním vesmíru vtisknutému do papíru a dámské kráse :D







Až budu mít dosti obrazů a pláten, ráda bych vystavovala v nějaké kavárně v Praze, takžeeee ....

Facebook  
 Instagram:  @iva.hruska


0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib