Tereza Lišková

teplakacka
K malování, mimo dětská léta a školní lavice, dostala díky tomu, že jsem se rozhodla stát se novinářkou. Na gymplu jsem se přihlásila na mezinárodní setkání mládeže, které bylo zaměřené na média. Tam jsem potkala Kateřinu, která chodila malovat k Nadie Verner, do Art-In Ateliéru. Na řadu dalších let jsem tam zakotvila a hledala. Leccos se mi podařilo objevit, některé taje mi stále zůstávají skryté. Během posledních třech let se činnost našeho nezávislého ateliéru mobilizovala, díky vložené energii a motivaci jsme jeli malovat na plenér na Sibiř, o rok později do mongolské stepi. Monotyp, který jsem na FAF přinesla, pochází právě z poslední cesty východním směrem. 


Práce můžete vidět take na https://www.facebook.com/ArtInAtelier


0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib